středa 29. července 2020

MY Funny STORY - cesta ke vzniku zábavných večírků

Vše začalo v létě 2015 spoluprací s erotickým obchodem, který chtěl rozjet produktové party pro zákazníky s prodejem erotických pomůcek - jejich speciální produkční řadou Royal Party.

Nalezly jsme propojení s jejich zaměstnankyní Monikou a začaly jsme společně připravovat v myšlenkových mapách nový projekt: Royal Party.

Jak vypadaly naše začátky na setkáních s holkama a co vše jsme v začátku představovaly se můžete prohlédnout v prezi v tomto online příběhu :)

Naše cesty se za rok oddělily, když Monika začala svou očekávanou mateřskou a já jsem se rozhodla pokračovat po vlastní vlně.

Potřebovala jsem vše přeladit na svou notu. Chtěla jsem holky, chlapi a páry více bavit a dělat osvětu v erotických pomůckách a sexualitě víc než prodávat. Chtěla jsem podporovat partnerské soužití a okořenit postelové hrátky.

Chodila jsem na různé přednášky, začala testovat erotické pomůcky a přemýšlela jsem, jak to vše propojit. Chtěla jsem pomoci ženám stát se bohyněmi sexu a mít spokojený partnerský život. Chtěla jsem podpořit muže, aby chtěli být propojení se svou slečnou hýčkat si jí a zažívat spolu své erotické fantazie a společné zážitky. Propojili se spolu do ve všech směrech naplněného a spokojeného vztahu.


Vím hodně o sexu a nebojím se o něm mluvit. Tak své poznatky předávám dál. Třeba i vám na vašem zábavném večírku. Popovídáme si o ženské periodě, o cvicích pánevního dna, o naplněném partnerství i o okořenění partnerských hrátek, aby si oba partneři přišli na své.

Ráda přijedu s ukázkou programu plného zábavy, legrace a inspirace  z oblasti erotických pomůcek i za vámi. Jaak se budete bavit, když vám hračky pro dospělé budou vibrovat v rukou to si posuďte sami,. Věřím, že mí dáte za pravdu, že to je pecka.

A co dál?
Tento rok na základě námětů, dotazů a žádostí od mých zákazníků, je čas to rozšířit i tam, kde jsem původně zabrousit nechtěla. Rozhodla jsem se, že vše rozšířím a pro své zákazníky zahájím i poradenství a nákupy v rámci e-shopu: Ó můj Bože. Ta navíc bude skrývat u každé hračky i stupnici prožitků a tělesných rozkoší, které skrývá každá erotická hračka. Budou ohodnoceny na základě testování, o které se osobně postarám ve spolupráci s výrobci erotických pomůcek.

Mohu inspirovat i vás? Těším se i na vašich narozkách, rozlučce, partnerském večírku nebo posezení s kámoškama ;)

Andrea Sofie

Intimity & Sex educator
Profesionální testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...