sobota 29. srpna 2020

Alghero - náhodné objevy cestou na pláž a recenze Gvibe mini

Ráno si užívám, že nemusím na žádné snídaně, tato verze single cestování má i pro mě své výhody. 

Jdu si ulovit buď snídani v kavárně nebo ten obchůdek, co tu má být poblíž. Cestou jsem prošla přes parčík s palmami, ten parčík uvidíte v mé příští recenzi ;) Dále jsem šla přes sportoviště, tenisové kurty a opuštěný venkovní bazén až jsem došla k další hlavní ulici. A světe, tedy Sardinie div se, naproti v parčíku jsem zahlédla lidi v plavkách. Plaž musí být blízko. Takže dvě mouchy jednou ranou. Na snídani je luxusní cappuccino s koláčkem a podává se s výhledem na moře. Taky tu mají plavčíky, od kterých bych se nechala zachraňovat klidně celý den :D Škoda, že tady muži moc neflirtují. Sardináčci si vás vůbec nevšímají, doufám, že je to jen přechodný stav s Coronou :(

Přes poledne jsem si zase zalezla do svého hotelového pokoje s klimou. Ale cestou přes parčík, jsem vám stihla natočit ještě jednu video recenzi na sexuální hračku Gvibe mini:)

Na další lenošení, plavání a procházky na pláži jsem se vydala až k 15 hod. Na jídlo byla skvělá volba panini. Je to bomba, jak je kolem jen slyšet Italština.

Jo a ještě mám jeden skvělý poznatek. Italové jsou fakt nádherní chlapy, protože v jakémkoli věku mají svalnatá, štíhlá těla, udržují se jsou šmrncovní. Žádní pantátové s pupkem, co vám už od 40 povídají, jak jsou staří a mluví o svých bolístkách. Září z nich život. Tak to si dám říct, další důvod, proč se přesunout příští rok do Středomoří. Tenhle výhled a jejich okouzlující společnost chci mít poblíž klidně každý den ;)

Po plavání a houpání na vlnách na všechny způsoby jsem se navečer vydala zpět. Cestou před hotelem jsem objevila keř s ostružinami hodně převyslý přes plot řadového domku. Tak to jsem fakt neodolala, ostružiny jako předkrm k večeři ;) Snad jsem udělala dobrý skutek i pro keř, když jsem mu ulehčila, pod těmi plody, větvičky se hodně prohýbaly a nikdo je netrhal :)


Už na pláži mě ještě napadlo, že si zajdu zaplavat večer k západu slunce. Tak jsem vyrazila před 8 hod. Nádhera a pláž byla prázdná. Romantiky není nikdy dost.


Byla to náááááádhera :D

Cestou zpět se dokonce konečně osmělil i jeden muž a vzával hold mé kráse, v Italštině, takže jsem mohla jen poznat, co povídá podle jeho gestikulace. Bylo to milé :)

Další den Ciao sea, ciao Sargena, time to back home, for now.

Andrea Sofie

Intimity & Sex educator
Profesionální testerka



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...