úterý 4. srpna 2020

Jak se připravit na porod a po porodu se dostat zpět do formy - Kegelovy cviky


Narození miminka je nádhera, je to radost, která se vám zážitkově protáhne do celého vašeho života. Partnerské soužití a navazující rodina. 

Jako žena, tak zažíváte další etapu svého života, svého naplnění. Je to součástí každé ženy, která si toto období má prožít. 

Mám za sebou dva porody, přirozenou formou a bez nastřižení. Můj porodní plán byla "esej" sepisovaná 6 měsíců před porodem :D Udělala jsem vše pro prevenci, abych po porodu byla pohodová mamka a v manželství rychle ready jako nejlepší milenka. I když po něm na sex chvilku fakt nemáte moc chutě. Pár týdnů to trvá, než se vaše tělo zotaví, na vše nové si zvyknete a přizpůsobíte svůj režim a hlavně svůj nový život miminku. Ale je dobré mít pro vašeho partnera na paměti, že první tu byl s vámi on, děti by ho neměly vytěsnit. Pořád jste pilířem rodiny vy dva.

Ale zpět k přípravám k porodu. Jakou prevenci jsem dělala před porodem? Chodila jsem plavat, cvičit a školit se do předporodních kurzů. Nikdo vás lépe nepřipraví než vy sama a to, jak toto poslání ženy budete pohodově zvládat. Soustřeďte se hlavně na sebe a svá nastavení. Vše doplňkové může pomoct jen navíc. 

S čím mám osobní zkušenost, co může pomoct je  masírování pánevního dna k jeho flexibilitě a roztahování. Věřím, že díky tomu, mi nemuseli pánevní dno nastřihovat, ani jsem nebyla moc potrhaná.V tom mi byl velice nápomocný můj ex-manžel. Pravidelně mi
s masáží pomáhal, i když se nám to často zvrtlo v sexuální hrátky. Ale o to to bylo pro nás příjemnější. Nevím, jak to máte nebo budete mít vy, pokud se k otěhotnění připravujete, ale já jsem byla v obou těhotenstvích dost nadržená, to vám řeknu upřímně a v klidu jsem se tomu poddávala.

Ještě je potřeba dodat, že oba kluky jsem měla na váze kolem 3 kil. Váha a velikost miminka samozřejmě taky hraje svou roli. Já jsem se zbytečně nechtěla přecpávat těmi "maminkovskými vitamíny", aby se mi pak měl narodit cvalík, kterého ani nebudu moci sama dostat ven. Tak jsem to brala pravým selským rozumem, od všeho přiměřeně a hlavně hodně čerstvého ovoce a zeleniny, vše, co mi aktuálně sedlo. Taky jsem v té době začala pronikat do homeopatie, kterou jsem nejvíce ocenila později jako mamka. Moji kluci nejsou nemocní, protože jejich imunita není oslabena léčivy. Bylinky využívané v homeopatii jsou ověřené už generacemi našich babiček.

Po porodu je hlavně důležité zůstat stále ženou. Vzájemně si s partnerem naplňujete role matka/ otec. To nejkrásnější co i v této své roli matky můžete svému muži dávat je to nejmenší. To, že se budete udržovat stále krásná a upravená. Nebudete často v pohodě, budete unavená, nevyspalá, v pyžamu téměř celý den, uspěchaná ve všech rolích, které se snažíte dokonale plnit. Věřte mi, stačí jen minutkua na to se učesat a dát si trochu make-upu. Nepotřebujete si fotit super selfíčko na Instagram,ne? Půjdete jen s kočárkem nebo na písek. Ale jste hlavně žena svým posláním, budete tak pro sebe i pro svého partnera malým krásným a uměleckým originálním dílem, to má taky svou váhu.

Proto, abyste se cítila svůdná a byla zase přirozeně krásná sexuální bohyně není potřeba se moc snažit. Pokud jste se moc neupravovala, tak teď je ten správný čas se to naučit, svatbou a porodem to rozhodně nekončí.

Pro svou pohodu si udělat i pár Life-hacking triků - takových zlepšováků. Já jsem si získala například čas navíc, který jsem věnovala svým klukům a radši s nimi byla více venku tím, že jsem se rozhodla nevařit přes týden. Chodila jsem si pro obědy do školní jídelny, kde se vaří podle norem a se správně vyváženou stravou. Měli jsme to už od 9 měsíců obou kluků, kdy si každý zvykl na příkrmy. Ale každá máme své priority jinak, tak to je na vás, čím si zjednodušíte svůj čas na mateřské :)

A krása jde v ruku v ruce s pružností těla. Stačí si pár minut týdně zacvičit osvědčené Kegelovy cviky, k posílení pánevního dna. K tomu vám pomohou známe Venušiny kuličky (Geisha Balls). 

Doporučuji vám si mrknout na tyto dva produkty a božsky se s nimi hýčkat:

  • Chcete mít cvičení více pod kontrolou? Tak to vyzkoušejte s kuličkami z designerského studia gvibe G-Balls2 App, s appkou, která vás motivuje a cvičí s vámi v rámci #sexfitnesscouchingu


Věřím, že být v pohodě, pečovat o sebe a být krásná sama v sobě je něco, co je posláním ženy. Protože s ní je pak v pohodě celý svět.

Držte se mamky a nechtějte být jen perfektní. Stačí být v pohodě a mít všeho tak akorát.
Pro odreagování si mě objednejte na své posezení s kámoškama a pobavte se ;)

Andrea Sofie

Intimity & Sex Educator
Profesionální testerka 
 

 
 
video recenze i náměty na e-shopu www.omujboze.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...