pondělí 24. srpna 2020

Fíkobraní a retro stopování na vlnách recenzí od moře - Venušiny kuličky a FunFactory Be.ONE

Dneska na snídani jsem neodolala a zase si utrhla ty čerstvé fíky. Fakt lahůdka.

 

Takhle vypadá strom fíkovník a rozdíl ve velikosti plodů, kdy se trhají, až jsou zralé.

Tohle jsem prostě musela sdílet. Osobně jsem ten strom a zrající fíky viděla a ochutnala fakt poprvé v životě :) Připisuji to rozhodně na seznam pro společné partnerské prožitky: Ochutnat čerstvé fíky a nejlíp si je i utrhnout ze stromu.

Tak jsem si říkala, že dnes je už den na to, abych si vyrizila na pláž. Pan domácí, Antonio, mě svou cestou do Alghery vysadil na pláž, kam se chodí koupat domorodci, paráda poznávám život lidí, jak si tady žijou a jak tráví volný čas. Moře teploučké, příjemný písek a na tu maličkou pláž dvě restaurace, kam jsem se schovala před poledním žárem. Hlavně tam chodí rodinky a důchodci :) Italština všude kolem, dokonce se tady s ní sotva domluvíte. Naštěstí si pokecám aspoň s Antoniem.

Vzala jsem si s sebou venušiny kuličky na recenze na e-shop ÓMůjBože.cz, chtěla jsem je porovnat od 3 výrobců.  Tak jsem si říkala, najdu si tam klidné místečko a natočím video. :D no jo, jenže mi nedošlo, že to šumění moře je tak příjemné a tak nahlas, že byste mě vůbec neslyšeli :D Takže jsem jej natočila večer tady ve svém pokojíčku, kterému říkám Budoár. Video po návratu přidám na youtube kanál k eshopu. Takže jsem se procházela po pláži, které byli místami bez lidí a suprově si zaplavala po dvou letech zase v moři a nechala se unášet na vlnách.

Mělo to ještě jeden háček, prý tady je dobrá dopravní dostupnost a autobusy jezdí mezi městy, vesničkami a z pláže celkem často. Téměř každou hodinku. No čekám přes hodinku, čekám, mráz mě leká, tedy horko a autobusy nikde. Chvilku mi zatrnulo, že co teď jako mám dělat, ale ukidňovala jsem se, že mě tady ti nahoře určitě nenechají se upálit na slunku za tím keříkem, kde se snažím najít aspoň ňáký stín. Tak jsem si dala retro stopování, trvalo mi dalších 15 minut, než mi zastavil mladý italský pár. Byli z pevniny a ujížděli tudy na svém road tripu po Sardinii a svezli mě 15 km do mé vesničky zpět. Změnili tím trošku směr a já jim za to ukázala tu nádhernou vyhlídku tady u vesničky a pozvala je na prohlídku Brna, když mi řekli, že v ČR ještě nebyli :)

A večer se mi podařil ještě jeden pěkný kousek. Ve 20:00 hod tady taky hraje ta krásná zvonkohra z kostela, tak jsem vám jí stihla nahrát na ukázku do ještě jednoho videa: recenze na partnerskou masážní hračku Be.ONE

Hned jsem si hračku i přidala k doporučeným partnerským sexuálním žhavítkům na svůj e-shop.

Ciao bella ;)


Andrea Sofie

Intimity & Sex educator
Profesionální testerka



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...