sobota 22. srpna 2020

Bella Vista - Sardinie na vlně Selfcare - testerka hraček pro dospělé na cestách

Vyrazila jsem na dovolenou sama. Původní plán to nebyl, ale vše se děje z určitých důvodů :) 

Letenky byly dvě, můj partner si před dovolenou vše uspořádal jinak, ukončil náš společný pracovní projekt a není ani žádná společná dovolená, ani další společné soužití. Každý si jdeme svou cestou a za svými sny. Děkuji a dál je to na mém Carpe Diem, jak mě už ve svém životopise poučil Casanova. 

Mimochodem, jeden ze 12 dílů si tady mám s sebou. Aha, počkat, takže vlastně tady nejsem sama. Trávím dovolenou s úžasným můžem, který si uměl ženy hýčkat. Má to jen jednu malou chybičku, je 300 let mrtvý :(

Včera jsem přejela z Brna do Vídně, začátek cesty v pohodě a v buse před Vídní to na mě trochu padlo. OK, tak s nikým nejedu, i když jsme měli letět dva. OK, sama už jsem cestovala na služebních cestách i dovolených, jen teď tam na mě nikdo nečeká. Jsem strůjcem své cesty a svého pobytu, vše si řídím sama. Celkem velká odpovědnost. No a taky hardcore, když jste extrovert, rád plánujete a prodiskutováváte, co by se mohlo zažít a kam vyrazit na památky na kterou pláž apod. :) Když si energii nabíjíte právě ze společnosti skvělých a zábavných lidí a ze společných zážitků.

Na letišti při posezení v kavárně mi trochu tekly slzy. Spravil to výtečný sachr, Chicken Burger a Cafe Latte + trocha práce na mém e-shopu ÓmůjBože.cz. Dělání, dělání, všechny smutky zahání,... Cestou k odbavení mě ještě zastavil úžasný mladý muž z Tel Avivu a na má lehce uplakaná očka mi nabídl vyzkoušení prý úžasného krému a séra s minerály z mrtvého moře. Bomba, ale 300 Eur za to fakt dávat nebudu. To by mi zaplatilo další dovču, koupání v moři má dost blahodárné účinky nejen na moje očka ;) 

Navečer jsem doletěla do Alghery, kde na mě čekal západ slunce.

 

A odtud jsem se nechala převézt do svého ubytování v soukromí do vesničky Villanova Monteleone. Jak mi pro povzbuzení a dodání odvahy napsal můj skvělý dlouholetý kamarád DOVOlená sama sobě začíná :) Pracovat si tady můžu taky, když mě to bude bavit, to je taky dovoleno :D Takové testování erotických pomůcek (vzala jsem si jich celkem na dvě recenze), psaní článků a překládaní návodů je pro mě celkem dost suprová zábava ;)

Přeji pohodové dny a těšte se na další návnady ;)

Andrea Sofie

Intimity & Sex Educator
Profesionální testerka

 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...