neděle 23. srpna 2020

Krásné nedění ránko Villanova Monteleone

Pro probuzení mi zahrála nádherná zvonkohra kostela z náměstí vesničky Villanova Monteleone.

Na snídani jsem si dala croissant a sklenku vody pro začátek, svou oblíbenou snídani ve francouzském stylu, jsem aspoň s něčím ještě ve své komfortní zóně. Hlavně piánko. Po dostatečném vyhrání si s make-upem, kdy mě nikdo nehoní, ani na mě nečeká, tak tohle je dobrý :), na mě z kosmetické taštičky vykoukl jeden ze tří přibalených testrů parfémů na cestu, vzorek vůně Alive. To fakt sedne jako perla do mušličky, jak říkám i u popisování erotických pomůcek :D

Druhá snídaně mě čeká po nákupu jídla, zajdu si dolů pro instrukce, kde mám nejbližší obchod. Fakt pecka, vypadá to tady jako na konci světa, ale v neděli má obchůdek s potravinami otevřeno. 

Beru si roušku a vyrážím ze svého budoáru.

 

Vůbec nechápu, jak to dělají ostatní, kteří nemají jazykové vybavení na cesty. Já jsem vždycky tak ráda, že jsem se tu ajinu (angličtinu) naučila jako au-pair a teď mohu učit i ostatní zájemce jako lektorka AJ. Klobouk dolů bez ní bych tu cestu já osobně snášela o hodně hůř, takhle si tu můžu pokecat téměř s kýmkoli. Tedy kromě paní prodavačky a pak obsluhy v restauraci za náměstím.

Když jsem přišla z obchodu dostala jsem suprovou italskou kávu od paní domácí, i když snídani v ceně neposkytují.  Very nice. A navíc nabídku, ať si vezmu rajčata z jejich zahrady. Jo tak tohle jsem si představovala. 

Dopolko jsem psala články a pak vyrazila na oběd do restaurace. Tedy tam celkem vzala za své italská pohostinnost a příjemná povha. 30 minut mě tam ignorovali a obsluhovali jen dva stoly s italským osazenstvem. Pak mi z dlouhého meny nabídly jen 3 jídla, ostatní že není, měla jsem chutě na pizzu. No tak nic tak salát a jejich pečivo, sklenku vína a voda. 

Napravila to procházka na výhled nad vesnicí, jsou tou na severozápadě nejvýše položená vesnice, tak krása i s výhledem k pobřeží. Je to tu 23 km vzdálené od něj od městečka Alghera.

 

Večer mi trochu rozbitou italskou pohostinnost napravil zase pan domácí. Řekl mi, že si můžu dát čerstvé fíky. Týýý jo, tak tohle jsem v životě neviděla, natož jedla. Známe je jen na vánoce sušené v obchodech. Lahůdka.

Po ní jsem stihla ještě připravit pro svůj eshop ÓMůjBože.cz dva návody k pomůckám Satisfyer G-spot Rabit a venušiným kuličkám od FT London, které jsou jako nástroj k SexFitnessCouchingu s cvičením s aplikací.

V pondělí frčím na pláž. Taky výstup z komfortní zóny, jindy bych tam valila hned první den. Původně to mělo být busem, ale nakonec mě sveze a vysadí pak domácí cestou do Alghery. Luxus ;)

Jak to mít ještě lepší, jak by řekla má kamarádka Vlasta ;) Díky všichni drahouškové, jsem ráda, že vás mám a že mě tady provází vaše krásná nastavení a vaše životní moudra :)

Andrea Sofie

Intimity & Sex educator 

Profesionální testerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ciao Sicilie - letní pobyt pod paprsky slunce

Sicílie v letním provozu Jaké bylo vycestování začátkem června S plným nasazením papírů k testům, potvrzením o prodělání či ne apod., ať žij...